reede, oktoober 19, 2012

Matid ja lipud

1. Metsoja 5,5 p.
2. Harujõe 5,5
3. Peebo 5
4.-5. Ots, Runnel 4

14 osavõtjat, 15 minutit, 7 vooru.

Meistrikandidaatidest võitsin täna Seljodkinit. Peebo vastu oli võidetud seis, nagu ta ise pärast mängu lõppu näitas, aga materjali võtmise asemel lasin endale mati panna. Tättele panin täna keskmängus mustadega väljalt b2 etturimati. Viimases voorus viivitas Harujõe Okase matistamisega ja pani lauale lipu, kaks vankrit ja ratsu. Ükskord sain niiviisi mängu venitades Innose käest viigi kätte, kui ta pani lauale viis ratsut, aga nendega laua keskel pati. Aga kuskil soovitati, et järgmise mängu huvides on parem alistuda, sest pikalt kaotusseisus olemine rikub psühholoogilist seisundit. Eelmine nädal ainukese kaotuse sain ka pärast seda, kui oli vaidlus. Täna vaidlusi ei olnud. Üks vastane tegi minu vastu valekäigu, aga aega ma juurde ei soovinud ja võit tuli selletagi. Ise ma vist valekäike ei teinud. Ajaga kaotusi minu mängudes kummaltki poolt ei olnud. Ühes mängus sain mati ja ühes alistusin üks käik enne matti. Ise panin ühe mati ja kaks vastast alistusid selle peale, kui ma läksin lippu. Ühes mängus leppisin viiki võrdsena tunduvas odalõppmängus. Viimases voorus pakkus vastane viiki, kuna see oleks talle kindlustanud esikoha. Esialgu ma ei võtnud vastu, aga kui kaotasin etturi, siis järgmise pakkumise võtsin. Kaalusin kõigepealt siiski ka selle tagasilükkamist, kuna mul oli paremini arendatud seis. Aga mul olid lisaks laual etturinõrgestused, mistõttu edasimängul oleks tõenäolisem olnud kaotus kui võit. Auhinnast jäin ilma esimesena ja vanuse tõttu. Arvasin, et mul oli veel kodus eelmist auhinda järel, aga see oli siiski ära söödud.

0 vastukaja: