esmaspäev, oktoober 01, 2012

Raamat edeneb

Aasta töö plaani täitmine kulgeb edukalt. Kui eelmise raamatu sain koostatud 12 kuuga ja lõpetasin viimasel jaanuaril, siis nüüd võibolla piirdun 11 kuuga ja lõpetan aasta viimasel päeval. Täna panin artiklid järjekorda. Ühe kirjutan veel ümber. Saatesõna kirjutamise ettevalmistamiseks võiks küll veel nii mõndagi lugeda. Raamatukogust võetud raamatu sain viie päevaga läbi. See anti kätte kolmeks nädalaks, aga viisin ta ühe nädala järel tagasi. Ühtlasi astusin esimest korda läbi ülikooli raamatupoe uutest ruumidest Raekoja platsil. Käisin selle ukse taga juba ka üks kord suvel, aga siis paistis uksest veel remont. Täna piirdusin ühe ajakirja numbri ostmisega. Internetist olen lugenud, et tänavu ilmus üks uus eestikeelne maleraamat, aga seda ma poest ei leidnud. Võibolla peabki selle internetist ostma. Raekoja platsi poel oli ka mingi silt tellitud raamatute kättetoimetamise kohta, vist välismaalt tellimiseks. Seni ma internetist raamatuid ostnud ei ole. Magistriõppe ajal tellisin kolm raamatut välislaenutusest, hiljem ei ole seda teinud. Hiljem olengi keskendunud Eesti ajaloole, mille kohta raamatud on Eestis olemas. Aga teoreetiliselt võiks Eesti ja välismaa võrdlemiseks midagi tellida. Teiselt poolt ma ei jõua kõiki Eestis ilmuvaidki raamatuid läbi. Eilse päeva järeldus oli, et raamatutes kirjutatakse paremini kui ajakirjades. Minu magistritöö arutelul öeldi, et liiga pikalt ei tohi kirjutada, sest teaduses on põhiühik artikkel. Aga minu kogemuse järgi on raamatud artiklitest väärtuslikumad. Vähemalt paremas stiilis. Ma sellega ei tahtnud oma magistritööd kiita. Mulle meeldib minu blogi rohkem kui magistritöö. Kui kõik blogisissekanded kokku liita, on see magistritööst palju mahukam. Kõik sissekanded on kirjutatud ka magistritööst hiljem. Ainult kaitsekõne kirjutasin esimestest sissekannetest hilisemal kuupäeval.

Nüüd tuleb meelde, et maleraamatuid ma olen küll kuskilt kunagi tellimisega ostnud. Kas siin internet mängus oli, selles ma pole kindel.

0 vastukaja: