teisipäev, oktoober 30, 2012

Uued proportsioonid

Täna leidsin raamatupoest Kärneri raamatu, mis peaks olema kõige uuem eestikeelne maleraamat. Koostaja kaheleheküljelise eessõna lugesin läbi. Selles kirjutatakse, et Kärner oli tugev, sest male oli tema lemmikala. Minu lemmikala male enam ei ole. Ülikooli esimesel kursusel mõtlesin küll, et nüüd pääsesin sisse nii kergele erialale, et seda õppida ei ole vaja ja saab palju maletrenni teha. Aga tänu sellele, et ajalugu on minu jaoks kergem, meeldib see nüüd rohkem. Mäletan, et kuskil viis või kuus aastat tagasi oli töö tegemine mulle vastumeelne. Nüüd on see mu lemmiktegevus ja otsin võimalusi tööpäevade pikendamiseks. Natuke olengi juba pikendanud. Sellele aitab kaasa tõenäoliselt ka arutelu listi asutamine. Kui on kellelegi ajaloost kirjutada, siis on tahtmist sellega varasemast veelgi rohkem tegeleda. Ma küll põhimõtteliselt tegelen ka muude asjadega. Aga proportsioone võib muuta. Tõenäoliselt see ei jää viimaseks muutmiseks.

0 vastukaja: