kolmapäev, november 21, 2012

Võitude saladused

Vaatasin Hennu fotoalbumit. Henn ütles, et ta on teinud nii palju fotosid, et see väsitab teda ära. Mõtlesin, et minuga seda ei juhtu, sest ma pildistan ainult huvitavaid asju. Kui naisi pildistada, ei tohi neid fotosid säilitada fotoaparaadis. Mõtlesin, milliseid pilte neist võiks teha. Olin saanud võistlustel ühe tugeva maletaja vastu hea tulemuse. Ma ei olnud enam kindel, kas vastane oli Metsalu või Tuul. Vaatasin, et olen oma blogis kirjutanud, et mängu kirjeldamine jääb maleblogis vastase ülesandeks. Ma ei mäletanud, et ma oleks seda kirjutanud, sest ma olin teinud seda juba võistluste ajal. Vastane nähtavasti just minu sissekande tõttu ei olnud sellest turniirist kirjutanud. Sven ütles, et ma saan sageli tugevate mängijate vastu häid tulemusi. Varem olin võitnud Oldet. Vastasin, et see on loomulik, sest ma olen malet õppinud ja mul on ka muude asjade kohta suured teadmised, nii et ma tean, milliseid muid teadmisi võidu huvides rakendada. Läksin kooli söökla trepist üles. Fuajeesse jõudes tuli minu juurde röövel, haaras mul portfelli käest ja jooksis sellega majast välja. Röövimine oli seotud selle jutuga, mida ma Svenile rääkisin. Röövlid pidid olema maletajad, kes tahtsid minu võitude saladusi teada. Teadsin oma unenägude põhjal, kuidas röövel põgeneb. Ta oli jooksnud välja koolimaja eesuksest, seetõttu väljusin mina tagaukse kaudu, sest ta pidi jooksma nüüd maja taha. Jooksin läbi koolimaja taga olevate majade õue. Seal elav naine ütles, et sealtkaudu ei tohi käia. Vastasin, et ma tahan ainult ühte röövlit kätte saada. Öösel kuulsin läbi une, et Henn räägib minust Tõnule. Nõudsin, et ta ei tohi minust rohkem rääkida. Tõusin üles ja vaatasin riiuli taha. Leidsin oma portfelli sealt. Röövel oli kindlasti Sven ja nüüd ta oli portfelli tagasi toonud. Kehalise kasvatuse riiete kilekott oli pandud portfelli. Mina neid üksteise sisse kunagi ei pannud. Ühele portfellis olevale paberile oli Sven kirjutanud, et L. Õunmaa on ka avanguid õppinud ja võitis ühel turniiril mitut tugevat vastast, sealhulgas Oldet. Läksin kooli. Krister ja Erik tulid minu juurde. Erik tegi mulle süsti. Küsisin, kas ta tahab mind narkomaaniks muuta. Lõin neile mõlemale vastu pead. Võtsin maast juhtmed ja läksin klassi 102. Seal käis algkooliõpilaste tund. Küsisin õpetajalt, kas tal juhtmeid on vaja. Õpetaja küsis vastu, kas ma ostsin ainult selleks juhtmeid, et oleks põhjus tundi sisse tulla. Vastasin, et mitte sellepärast. Õpetaja tuli minu juurde ja ütles, et ühe juhtme ta võtab. Ta hakkas valget juhet musta küljest lahti harutama. Ütlesin, et valge ma võin anda, aga musta mitte.

0 vastukaja: