kolmapäev, detsember 12, 2012

Käisime venna uut korterit vaatamas. Võtsin sinna fotoaparaadi kaasa. Enne minekut pildistasin kodus banaane. Mitu klõpsu järjest ebaõnnestusid, sest pilt nihkus imelikult kaadrist välja. Viimane klõps tuli parem. Tahtsin venna maja juba enne sisenemist väljast pildistada, aga ei saanud, sest pidin kandma ämbrit. Ämbris oli venna õhtusöök. Ise sõime õhtusööki pärast koju tagasi jõudmist. Pärast seda oli kell nii palju, et ei tahtnud ajalehtede lugemist jätkata. Olin jõudnud lugeda ainult ühe artikli ja ühe ajalehe pealkirjad. Artikkel oli samast raamatust, mille esitlusest ma viimati kirjutasin. Feisbukis ei laikinud seda keegi, et ma seal räägitu kirja panin, küll aga neid, kes arvasid, et parem on raamat läbi lugeda kui esitlusele minna. Aga mina näen raamatuesitlustel vanu tuttavaid, keda mul mujal ei pruugi olla võimalust kohata. Pealegi tahan ma ka blogis ja listis kirjutamiseks materjali saada. Ja materjali unenägude jaoks. Mõtlesin, et kirjutan täna ka unenäod üles alles õhtul nagu eilegi, aga õhtuks läksid meelest. Need võivad veel meelde tulla, aga seni pole tulnud.

0 vastukaja: