reede, jaanuar 18, 2013

Rekordiline võiduprotsent

1. Trohhalev 7 p.
2. Runnel 6
3.-5. Šukys, Kõiv, Tätte 4,5

16 osavõtjat, 7 vooru, 15+15 minutit

1. Runnel-Seljodkin 1:0
2. Oja-Runnel 0:1
3. Runnel-Trohhalev 0:1
4. Liiva-Runnel 0:1
5. Solovjov-Runnel 0:1
6. Runnel-Kõiv 1:0
7. Runnel-Tätte 1:0

Nii palju kui ma mäletan, ei ole ma elus varem ühelgi maleturniiril nii suurt võiduprotsenti saanud - 85,7%. Seejuures ei teinud ma nädal aega maletrenni, vaid ainult füüsilist. Maletrenni tegin ainult täna hommikul turniiriruumis enne esimese vooru algust. Võibolla muude küsimuste üle mõtlemine aitas ka vaimset vormi säilitada. Ja hea tuju on sel nädalal võibolla ka sellepärast, et ilmus minu koostatud raamat, millega ma terve aasta tegelesin ja teine aasta trükkimiseni jõudmist ootasin. Raamatu autor Grenzstein kirjutas ka esimese eestikeelse maleõpiku.

0 vastukaja: