neljapäev, veebruar 21, 2013

Paberid maleklassis

Mängisin Kääbiga malet. Lõin etturiga, mis oli ühtlasi tuleandmine. Kääp hakkas tegema käiku, mis kuningat tulest välja ei viinud. Ütlesin, et seda käiku ei saa teha. Kääp hakkas tegema teist käiku, mis jättis samuti kuninga tulle. Ütlesin, et seda ei saa ka teha. Kääp alistus. Ta ei pidanud veel alistuma, sest ta oli teinud kaks, mitte kolm valekäiku. Aga kuna tal oleks nagunii kohe aeg kukkunud, siis see tulemust ei muutnud. Mängisin ühe omavanuse vastasega ja kaotasin. Seejärel pidin mängima Tulvaga. Küsisin talt enne mängu algust, et Tartus on veel üks tema moodi mängija, kellega tulevad samasugused tulemused nagu temaga, aga kes see on. Tulva vastu mängisin mustadega. Katkestasin mängu, kui h7 oli päästmatult ees. Sellega said Tartu meistrivõistlused läbi. Olin saanud ainult pooled punktid. See oli tagasiminek, kuigi olin tänavu just rohkem treeninud. Eelmine kord olin saanud 4 punkti 7-st. Nüüd jäi üle saada häid tulemusi ainult päevakeskuse kiirturniiridel. Hiljuti olin seal juba 6 punkti 7-st saanud. Olin maleklassis. Seal oli minu ja Klausi vanu pabereid. Hakkasin neid kokku panema, et koju viia. Rei ütles, et ma pakiks korralikud paberid ja vanapaberi erinevatesse kilekottidesse. Tegin, nagu ma võtaks soovitust kuulda, kuigi tegelikult oleksin tahtnud kõik paberid alles hoida. Klaus ütles, et need ei ole tema paberid. Vastasin, et siin on kindlasti pabereid, mida ma olen varem kodus näinud. Klaus küsis, kust need siia said. Vastus oli, et Pille sõitis autoga ringi ja vedas oma asju laiali.

0 vastukaja: