pühapäev, märts 03, 2013

Lumi klambri vahel

Täna käisin suusatamas värskes lumes. Rada peaaegu ei olnud. Mingi joon siiski oli, mida mööda ma liikusin. Sõitsin ühe kanaliringi pikkuselt. Algul mõtlesin sõita natuke rohkem, aga loobusin, kuna lumes sumbata oli kätel ja jalgadel natuke valus. Ma ei mäleta, et eelmine talv samasuguse lumega oleks olnud. Kui ma täna suuski alt ära võtma hakkasin, ilmnes veel üks uus probleem, et üks suusk ei tahtnud tulla. Millalgi sel talvel kadus ühe klambri küljest tükk kuskile ära. Seni pole see takistuseks olnud, aga värskes lumes sõites läks vist katkisele kohale liiga palju lund või jääd vahele. Käte jõul ma seda suuska alt ära ei saanudki. Aitas alles see, kui astusin teise jalaga peale. Täna oli talve 22. kord suusatada. Teisi suusatajaid ma ei näinud.

0 vastukaja: