teisipäev, aprill 30, 2013

Kõige suurem vaarikas

Hakkasin sööma vaarikaid. Nende sees oli elukaid. Üks tüdruk ütles, et ma ei kardaks. Elukad olid erinevat liiki. Tüdruk ütles, et kõige suuremat vaarikat tahab ta ise. Vastasin, et ma võtsin selle sellepärast, et mul on täna sünnipäev, muidu ma poleks võtnud. Öeldi, et lasteaiakasvatajad on öelnud, et lastele ei tohi sünnipäevaks raamatuid kinkida, muidu nad räägivad sellest teistele lastele. Küsisin, miks sellest ei või teistele lastele rääkida.

*
Kui Eesti oli ära vallutatud, oli Eesti piiril piirivalve edasi valvanud, et lisaks sõjaväele muud rahvast liiga palju sisse ei tuleks. Krister näitas, et plommi saab plahvatuse abil hamba külge sulatada ühe hetkega. Ta hoidis seda hammast käes ja pärast plahvatust keeras teist pidi. Sel põhimõttel tulistamine käiski. Klaus ütles, et Otter on geenius, ta avastas malmi. Otter oli avastanud, et malmiga saab väga head äri ajada. Klaus oli saatnud ajalehele kirja, mida ajakirjanik oma artiklis pikalt refereeris. Ühes lõigus oli kirjas nimi Timo. See võis olla minu nimi moonutatud kujul.

0 vastukaja: