neljapäev, aprill 11, 2013

Tühi klubi

Tänases unenäos tuli mõte panna malelauale nelja rea nuppude asemel kuus. Proovisin selle ärkvel olles järele. Unenäos arvasin, et kui panna lauale rohkem nuppe, siis tuleb pikem mäng. Nii see ei läinud. Suur osa käikudest olid löömised. Musta kuningas kaotas vangerdamisvõimaluse ja sai kiiresti mati. Laual oli tavaline arv ettureid ja kuningaid, kõiki teisi nuppe kaks korda rohkem. Täna pidi olema nädalakalendri järgi ülikooli maleklubi üritus. Sander ei saanud tulla. Mina läksin võtmega kohale, aga teisi mängijaid ei tulnud. Võibolla ei saadud minu kirjast täpselt aru, kas mul on plaanis minna. Üks kord üksi klubis olla mul kahju ei olnud, sest ma polnudki varem saanud eriti seal riiulis olevaid raamatuid lugeda. Halvem oleks, kui ürituste ärajäämine peaks reegliks muutuma. Viibisin klubi ruumis tund aega ja lugesin kogu selle aja rootsikeelset romaani. Rootsi keelest saan aru ainult üksikutest sõnadest, aga sellest mulle piisab.

0 vastukaja: