pühapäev, mai 12, 2013

Ookeanisaar

Vaatasin ühe lõunaookeanis asuva saare kaarti. Mõtlesin minna sinna saarele. Aga kui ma kaarti uuesti vaatasin, oli see muutunud, maja oli asukohta vahetanud, seetõttu ma ei saanud minna. Neid täpseid kaarte koostati vist satelliidipiltide abil. Mõtlesin välja luuletuse, et minu maja on merekaldal ja ma jalutan mööda saare kuiva maad. Olin tulnud söömast ja istusin juuksuritöökojas. Varsti mõtlesin istuda lõikustoolile. Läbi ruumi kõndis kaks miniseelikuga naist. Juustelõikajad hakkasid naerma. Mina panin silmad kinni ja jäin magama. Juustelõikajaid oli kaks tükki. Nad rääkisid, et saak ootab, vaatame, kumma ma neist valin. Kui ärkasin, sain aru, et olin magama jäänud pesemata hammastega, mis võis neid lagundada. Vanasti oli seda sageli juhtunud, aga siis mul polnud vist veel toiduosakesed nii tugevalt hammaste külge kleepunud.

0 vastukaja: