kolmapäev, juuni 26, 2013

Trepikotta aitamine

Mööda toa seina ääri kõndisid inimesed kahes suunas ringiratast. Teiste hulgas tulid mulle vastu Churchill ja Thatcher. Rääkisin ühele neist, et ma tõlgin inglise autorit. Algul rääkisid mõlemad minuga viisakalt, aga siis hakkasid küünistama. See halvendas minu arvamust kõigist poliitikutest.

*
Elasin kahekorruselises puumajas, millel oli kaks trepikoda. Maja ees kohtasin vanameest, kes küsis, kas ma olen teises trepikojas käinud. Ma ei olnud. Vanamees tahtis, et ma talle selle ust lahti hoiaks. Hoidsin, ja ta läks sisse. Pärast seda rääkisid mulle muud inimesed, et niimoodi siseneda ei ole lubatud, sisenemiseks peab pilusse mündi laskma. Vastasin, et siis nad teavad, et see vanamees läks nende korterist varastama. Mõtlesin, et tegelikult see on ebaõiglane, kui trepikotta sisenemise eest raha küsitakse.

0 vastukaja: