reede, juuni 14, 2013

Varem tehtud asjad

Algas tund. Klassis olid lauad kahes reas. Istusin seljaga teise lauarea poole. Minust vasakul istus üks tüdruk, nii et vahele jäi üks tühi tool. Aga kui ma istusin tüdrukust kaugemale, siis läksin lähemale jälle minust paremal istuvale poisile. Pidime lugema saksakeelset harjutust, igaüks omaette. Kui Krister saksa keelt nägi, hakkas ta lugema sellise häälega, nagu see oleks natslik. Ütlesin sel puhul keelava lause, aga nii vaikselt, et Kristerini see ei kostnud. Õpetaja jagas kõigile paberipakid, kus pidi olema eestikeelne kirjand. Küsisin esimest lehte vaadates, kas see on kirjand. Õpetaja vastas, et kirjand on pöördel. Me pidime kirjutama "Fausti" kohta kirjandi. Ma ei tahtnud, sest olin sellest juba blogis kirjutanud.

*
Olin kohtunud õppejõuga, kes oli olnud minu proseminaritöö juhendaja. Pärast seda läksin teise ruumi, kus hakkasin proseminaritööd lugema. Õppejõud tuli ka sinna ruumi. Proseminaritöö oli Haile Selassie kohta. Ütlesin õppejõule, mida olin just lugenud, kuidas Haile Selassie ei olnud vastu, et tema rahvale tehtaks ühte halba asja. Mõtlesin selle kohta välja selges sõnastuses lause, aga kuuldavale tõin segasemalt. Õppejõud vastas, et ongi, lisaks ei tulnud J. Partsist ja tema naisest nii palju kui oodati. Ütlesin, et ma ei tea Partsi naise kohta mitte midagi. Temast kirjutatakse arvatavasti ajakirjades, aga mina loen ajalehti. Pidin hakkama valmistuma lõpueksamiteks. Eelmine kord olin nendeks põhjalikult ette valmistunud ja teinud need hiilgavatele tulemustele. Aga nüüd ei saanud mul nii hästi minna, sest eelmine kord olin õppinud terve päeva, aga nüüd lubasin endale iga päev neli puhketundi.

0 vastukaja: