pühapäev, juuli 28, 2013

Kohtumised õppejõududega

Kohtusin ühe teise osakonna õppejõuga. Ta rääkis, et on ülikooli dokumente lugedes sageli kohanud viiteid minu headele hinnetele. Aga ta lisas, et need hinded lähevad tühistamisele. Kõige valusam olevat, et kaob cum laude saamise võimalus. Läksin saama kokku oma magistritöö juhendajaga. Ütlesin talle, et mul on magistriõpe venima hakanud, kas ma peaksin selle ära ka lõpetama. Juhendaja vastas, et oodatakse lõpetamist. Siis tuli mulle meelde, et tegelikult see ongi mul juba lõpetatud. Juhendaja küsis, kas mul on Parkinsoni tõbi ka, ma näen armetu välja. Vastasin, et mul on üks teine haigus. Mõtlesin, et kui ma esitasin küsimuse, kas ma peaksin õppetööd jätkama, võib juhendaja selle põhjal arvata, nagu ma kavatseksin doktoriõppesse astuda.

*
Räägiti, et saksa keeles on kirjutatud jutt, milles ühe puu tüvel on Marxi ja Engelsi nimed. Jutu viimane lause on: "Siis see puu langetati." Üks mees hakkas mööda pikali puutüve kõrguse kohal istuli asendis edasi liikuma. Teine hakkas oma tasakaalu kontrollimiseks sellel püsti asendis kõndima. Mina leidsin, et see on vastutustundetu, sest endal neil on kodus lapsed.

*
Riigikogu saalis toimus päev, mil sinna kutsuti tavalisi inimesi ja mängiti lauamänge. Tehti ettepanek minna neid vahepeal lageda taeva alla mängima. Tekkis küsimus, kas rahvas tohib sel ajal Riigikogu wc-s käia. Vastus oli, et ei tohi, sest väljas on ka wc olemas. Pille rääkis, et muuseumis töötades on tema algatusi korduvalt keelata püütud. Kui ta heiskas muuseumi külge sinimustvalge lipu, koristati see ära. Sellest hoolimata, et sinimustvalge oli juba seaduslik lipp. Leidsin, et sinimustvalge lipu ärakoristamine on samasugune mõte kui see, et mina ei tohi ajaloo listis kirjutada, kuna ma kirjutan poliitikast.

0 vastukaja: