reede, juuli 26, 2013

Öösel jõe ääres

Henn ütles läbi une: "Vankrid vabadele liinidele." Ta oli varem ka läbi une rääkinud, nüüd ta oli seda uuesti tegema hakanud. Kui ta ärkas, siis tal oli paberi peal kõrvuti tulpades kolm malepartiid. Ta arvas, et äärmised neist võib üles kirjutada, aga keskmist mitte. Mina soovitasin kirjutada ka keskmise, sest ta oli rääkinud just selle ajal, kirjutamise korral oleks saanud vaadata rääkimise põhjust.

*
Hakkasin feisbukis vildikatega joonistama. Mõtlesin, et kui ma joonistan terve ekraani täis, kas teised tahavad ikka nii suurt pilti näha. Aga edasi mõtlesin, et ma ei pea seda pilti neile edastama. Küüts kirjutas mulle, et kui ma lähen Järvamaale, leian tema maja taevatähtede järgi üles. Läksin öösel Emajõe äärde. Seal seisis Küüts. Ta arvas, et mul on kodus head pillid ja seetõttu võin ma talle pilli viia. Aga enne kui ma temani jõudsin, läks ta eest ära. Eemal ujus üks naine. Viskasin vette kivi. Hakkasin mööda kanali äärt kodu poole minema. Seda oli ohtlik teha, sest öösiti käisid inimesed ilma riieteta ujumas. Eemalt ei olnud näha, kas neil on riided seljas või mitte.

0 vastukaja: