laupäev, juuli 27, 2013

Šotlaste partei

Šotimaal toimusid valimised. Kohalikku parlamenti pääses sisse šotlaste oma partei. Kuigi ta ei tulnud esikohale, olid šotlased tema parlamenti pääsemise üle rõõmsad, sest nad arvasid, et järgneb Šotimaa iseseisvumine. Nad hakkasid rõõmsate nägudega kooris laulma, võttes eeskuju Eesti laulvast revolutsioonist. Aga šotlastel oli ainult üks partei. Politoloog ütles, et tavaliselt kutsub ühe partei olemasolu esile vastaspartei sünni. Šotlaste partei oli sotsialistlik, aga neil puudus parempoolne partei. Olemasolev partei sai üleriigilistest kõige paremini koostööd teha leiboristidega. Olin oma postkasti parooli ära unustanud ja panin uueks parooliks "Šotimaarevolutsioon". Mõtlesin, et see parool on liiga kergesti äraarvatav ja varsti tuleks seda jälle vahetada. Vaatasin, et vana keerulisem parool on ka endiselt alles. Siis sai teha ühele kasutajanimele mitu parooli. Sel juhul said ka võõrad inimesed teha endale parooli, millega minu kirju lugeda. Seda oligi ilmselt tehtud, kui Elaan sai ükskord kirja, mida mina polnud saatnud. Ja ka siis, kui poeesia listi tuli Elaani nime alt kiri, mida tema polnud saatnud. Lugesin köögis ühte ajakirja. Kööki tuli isa. Ta soovitas, et ma läheks varsti Paidesse. Paide rahvas olevat öelnud, et mina olen meie perest kõige suurem Paides käija. Vastasin, et muidugi, sest ma käisin seal kaks korda malevõistlustel. Vaatasin, et minu asjad on laua pealt kadunud. Küsisin, kust ma pean neid otsima. Helina oli mulle ükskord kirjutanud, et üks asi ei meeldi talle, aga meeldib ühele temaga samas majas elavale inimesele. See "üks inimene" oli arvatavasti tema uus mees, kelle olemasolust ta otse ei kirjutanud. Üks minu vend oli käinud ühe hiina tüdrukuga samas klassis. Nad olid nimetanud ühte eesnime, kes käib kepiga. Mulle tundus, et tegemist on minu klassivennaga. Imestasin, et nad teda tunnevad. Algul said vend ja hiina tüdruk vist hästi läbi, aga varsti hiinlane kaebas, et venda ei huvita hiinlased, vaid lätlased. Meie pere liikmete probleem oli, et meile ei meeldinud lollid naised. Mõne mehe jaoks see ei olnud probleem, mõni tahtiski, et tema naine oleks loll. Mõtlesin, et kui Oudekki postitusi kiidetakse, siis kiitjad on arvatavasti tema enda leiutatud fiktiivsed isikud. Kui ta midagi postitab, siis ta võtab järjest enda fiktiivsed kasutajanimed ette ja kirjutab nende alt kommentaare. Iga kord erinevas järjekorras, et asi liiga kahtlane ei tunduks. Mõtlesin, et küsin Oudekkilt, kes ta postitusi kiidavad, kas klassikaaslased Annelinna koolist.

0 vastukaja: