pühapäev, august 25, 2013

Lahenduste tehnoloogia

Ajalehes kirjutati, et Tõnu tegeleb väljapressimisega. Ta oli öelnud, et inimesed tooks talle miljoneid. Üks ärinaine oli juba järgmisel päeval nõustunud miljoni maksma, öeldes, et ta maksab sularahas. Varsti oli järgnenud teine maksja. Ütlesin Tõnule, et ta raha inimestele tagasi annaks. Tõnu vastas, et tal on vaja raha, et lasta käiku tehnoloogia, mis lahendab kõik maailma probleemid. Ta tahtis, et mina ka miljoni maksaksin. Ema ütles, et kui kõik maailma probleemid saavad lahendatud, siis ta õpib autojuhtimise selgeks. Ütlesin, et mina ei õpi. Lisasin, et kui autod pehmeks lähevad, siis võin õppida. Täna olid valimised. Ma ei olnud Tartus, vaid Paides. Mulle tuli meelde, et mul on isikutunnistus kaasas, seetõttu läksin valima seal. Valisin roheliste kandidaadi. Sedeli tagaküljele kirjutasin, et rohelisi tahan ma valida, osade kohta neist olen ma halba kuulnud, aga selle kandidaadi kohta ei ole. Mõtlesin, et kui ma kirjutasin kommentaari, siis võidakse sedel lugeda rikutuks. Sest valimispäeval agitatsiooni tegemine on keelatud, aga kommentaar on reklaam hääletada selle kandidaadi poolt.

0 vastukaja: