teisipäev, august 06, 2013

Oletuslikud reeglid

Mängisin Jürgen I-ga malet. Mul olid mustad. Jürgen tungis etturitega kaugele edasi ja mina kaitsesin oma etturitega. Mõtlesin, kas on vaja niimoodi kaitsta, kui see on sõbralik mäng. Minu seis oli nii hästi kaitstud, et tundus, et vastane ei saa midagi teha. Malenuppudeks olid erineva pikkusega varred. Mõtlesin, et võiks oma varrega vastase varre lüia. Aga kahtlesin, kas sobib lühema varrega pikemat lüia. Ootamatult läks vastase rohukõrs pika käiguga lippu. Lipu pani ta peale minu rohukõrte vahel. Rääkisin, et reeglid on oletuslikud. Ma ei tea, kas rohukõrrega saab rohukõrt lüia, kui rohukõrs ei ole lihasööja ja sööb ainult juurtega. Vastane soovitas, et ma paneks oma rohukõrte otsad ülevalt kokku, nii et tema lipp jääks vangi. Vastasin, et nii ma teengi.

0 vastukaja: