laupäev, august 24, 2013

Passi pealesurumine

Meie pere ja Oudekki pere tõmmati lassoga samasse kohta. Isa pahandas, et see on nagu vangla. Lassoga tõmbamise eesmärk oli anda mulle pass. Jätsin passi passiametisse, et vennad selle ära tooks. Aga nemad ka ei tahtnud tuua. Sõitsime vanaema suvilasse. Mulle sõideti sinna järele. Arvatavasti passi hooletusse jätmise eest karistamiseks. Sõitsime autoga kodu poole. Tegin fotosid. Tahtsin pildistada kahte autos istuvat tüdrukut. Aga tüdrukuid pildistada oli raskem. Fotoaparaadi nupp ei teinud kohe klõpsu, vaid alles natukese aja pärast, nii et pildile jäi midagi muud kui kavatsetud. Ütlesin, et ma vajutasin nuppu liiga kõvasti. Pildistasin isa. Isa ütles, et ei tohi välku teha. Vastasin, et muidu ei saa pildistada. Ma ei olnud välku teinud sihilikult, vaid aparaat oli teinud seda automaatselt. Läksin esimesse klassi. Pingid olid pikas reas, nende ees oli müür. Olid olemas müürid nii vaenlaste vastu kui ka sõprade ette, siin oli sõprade ette. Mul oli parajasti pooleli raamat "Kolm musketäri".

0 vastukaja: