reede, september 06, 2013

Kiri Kanadast

Tegin enda postkasti ühe kataloogi juurde, kuhu pidid minema ühte kindlat liiki minu kirjutised. Siis tegin teise liigi jaoks veel ühe kataloogi. Panin sellele nimeks Imedemaa. Istusin koos ühtede Rootsist tulnud inimestega ühes lauas ja ajasime juttu. Üks lauas istuv mees ütles midagi, mida ma täpselt ei kuulnud, sain ainult aru, et ta ütles midagi minu naise kohta. Vastasin, et mul ei ole naist. Mees jätkas, et see, keda ta minu naiseks pidas, oli saatnud neile Kanadast kirja, mille ta oli ära tõlkinud. Mees ütles, et see kiri oli nii lühike. Seal oli olnud kirjas: "Võidelge leetrite ja sarlakitega!" Mõtlesin, miks pidi Kanadast Rootsi kirja Eesti kaudu saatma. Lahkusin majast. Panin majaukse lukku ja seejärel ka värava. Vaatasin, et äkki jäi uks kogemata lukust lahti. Ühed inimesed keerasid lukuaugus võtit. Kõndisin mööda tänavat koos ühe mehega. Ma ei kuulnud jälle, mida ta mulle rääkis.

0 vastukaja: