reede, detsember 27, 2013

Aasta viimane turniir

Täna mängisin üle tüki aja päevakeskuses turniiri. Osavõtjaid oli 16, voore 7, mõtlemisaeg 15 minutit. Üle poole võimalikest punktidest said:

1. Harujõe 6
2. Viikmaa 5,5
3. Kõiv 5
4. Seljodkin 4,5
5. Runnel 4

Kuna Viikmaa loobus auhinnast, nagu ta pidavat päevakeskuses alati tegema, sain viimase auhinna mina. Jõuluajal küll magusast puudust ei ole, aga ma panen selle tagavaraks. Minu tulemused voorude kaupa olid järgmised:

Runnel-Seljodkin 1:0
Runnel-Haring 1:0
Harujõe-Runnel 1:0
Metsoja-Runnel 1:0
Runnel-Tobre 1:0
Kõiv-Runnel 1:0
Runnel-Kääp 1:0

Seega võitsid kõik seitse mängu valged.
Rohkem ma selle aastanumbri sees turniiridel ei osale. Aasta parimaks turniiriks jäigi kõige esimene, nagu võis kohe oletada, sest siis sain 7 mängust 6 punkti nagu täna Harujõe. Aga minu koht oli tol korral ühe võrra halvem kui temal nüüd.

0 vastukaja: