teisipäev, detsember 31, 2013

Kinnine konverents

Oli välja kuulutatud ajalookonverents, millel mul ei olnud lubatud osaleda. Rääkisin, et minu kohalemineku keelamise põhjendamiseks ahastatakse, kui madal tase mul on, aga minu taset näitavad minu ülikooli hinded. Kui mulle ei pandud lõputöö hindeks A-d, langesid teised masendusse, sest nad järeldasid, et siis ei ole nemad üldse võimelised ülikooli lõpetama. Jõudsin nüüd selle tänava otsani, kus konverents pidi toimuma. Teel oli tõke ees. Küsiti, kas mul on luba sellele tänavale siseneda. Vastasin, et on küll, sest täna on koolipäev. Kool asus samal tänaval. Ei teatud, mis meetodiga ma õpin, seetõttu öeldi, et mul kulub õppimiseks palju pabereid, aga teistel ajaloolastel on objektiivselt õigus. Vastasin, et mulle pandi subjektiivse hindamisega objektiivseid hindeid.

*
Mul oli viis või kuus vennapoega, kellest kolm olid minu sarnased. Aga ükski neist ei olnud täielikult minu sarnane. Igaühe sarnasus minuga oli erinev.

0 vastukaja: