pühapäev, detsember 29, 2013

Teised seisid

Maleklubisse võisid tungida vargad. Arvasin, et sellisel juhul vaatavad nad esimese asjana Peebo kohvrisse, oletades, et rahakott on selles. Peebo hakkas rääkima ühest maletajast, et see ei saanud alkoholismist lahti, vaid läks teemajja. Mõtlesin, et teemaja on vist selline maja, kus on nii kerge töö, et see ei valmista mingeid raskusi. Istusin tugitoolis, hoides toolipõhjal ka jalgu. Aga kui ma üles vaatasin, siis kõik teised seisid. Tundus, et praegu on leinaseisak. Seetõttu tõusin ja läksin teise ruumi. Peebo tuli mulle järele ja küsis, kas ma olen haige. Vastasin, et ei ole, aga mul hakkas väga halb, et ma istusin, kui teised seisid. Peebo näitas näpuga hämara toa nurka ja ütles, et ma vaataks, mis seal on. Seal oli voodi, milles oli ühe teki all kaks väänlevat inimest.

0 vastukaja: