esmaspäev, jaanuar 20, 2014

Avaldan oma kaastöö

Täna tuli uus "Looming". "Looming" on ühe minu kaastöö avaldanud ja kolm tagasi lükanud. Kui neid kolme poleks tagasi lükatud, oleksin ilmselt rohkem kaastöid saatnud. "Tunale" olen saatnud samuti neli kaastööd ja praeguse seisuga on kõik avaldatud. Üks isegi oli toimetuse tellitud. "Ajaloolisele Ajakirjale" esitasin õppetöö osana ühe kaastöö, aga võtsin selle ise tagasi. See oli juba lubatud avaldada, aga siis tuli ajakirja ilmumisse paus. Minu blogi ilmumises ei ole vist rohkem kui ühepäevast pausi olnud. Minu asutatud ajaloolistist lahkus eelmisel nädalal viies inimene. Feisbukis pole kuus postitust järjest kellelegi meeldinud. Ühte küll jagati ja kommenteeriti. Üks teise inimese postitusele kirjutatud kommentaar vahepeal postitajale meeldis. Tegelikult ma ei arva, et ametlik meeldimiste statistika peegeldaks täpselt seda, kui paljudele inimestele tegelikult meeldib. See meeldimisnupp võib üldse debiilikuks muuta, sest see jagaks kõik maailma asjad justkui kahte rühma. Seda nimetatakse must-valgeks maailmapildiks. Eesti lipp on sini-must-valge. Ühte minu feisbukis avaldatud pilti kommenteeriti, et kunstiteraapia kursusel oli õpetatud, et pildil ei tohi olla musta ega valget värvi. Vastasin, et ühe joonistamisõpiku järgi vastupidi pole vaja kogu pinda katta. Joonistamine ja maalimine võivad küll mõnevõrra erineda. Aga minu vesivärvikarpides on olemas musta värvi topsid. Paberipoest ostsin viimati kaks kaustikut ja ühe maalimisvihiku. Kaustikute kohta küsis vend, kust ma nii head paberit sain, teises paberipoes on halvem. Seal poes, kus mina käisin, oli samuti halvemaid kaustikuid. Mõnel ei meeldinud kaanepilt ja mõnel oli esileheks reklaam pandud.

0 vastukaja: