pühapäev, jaanuar 05, 2014

Erineva pikkusega elud

Vend ütles, et ta ei mäleta, kas Aivo oli kooliajal tema õpetaja. Vastasin, et ühe tunni võib igaüks anda, aga õpetajana ta ei töötanud. Aivo suri noorelt. Aga üks maletaja kaotas alati kõigile, aga elas 101-aastaseks. Tahtsin lisada, et tänu nii vanaks elamisele tehti talle mälestusturniir. Raidväli küsis, kas ma mõtlen Loogi. Vastasin jah. Ütlesin, et ma olen Loogile kaotanud ka. Seda ma ei hakanud ütlema, et kaks korda. Läksin bioloogia klassi, kus pidi tulema järgmine tund. Minu tavaline koht oli ära võetud. Seda olid teinud ühed tüdrukud. Ütlesin, et nüüd peab vaatama, kuhu istuda saab. Siis panin tähele, et minu laua taha olid istunud Erik ja Krister, kelle senine laud oli minu omast ühe võrra taga pool. Sain istuda sinna. Ütlesin Erikule, et kui ta minu kohale istus, siis võtku vähemalt oma kott enda kohalt ära, et ta kahel kohal korraga ei istuks.

0 vastukaja: