neljapäev, jaanuar 16, 2014

Katuseta rong

Täna oli reede. Mõtlesin, et esmaspäevaks õpin kõik väga korralikult ära, alustades õppimisega juba täna. Vaatasin päevikust, mis õppida on. Õppida oli kahes aines - inglise keeles ja ajaloos. Ajaloos pidi tulema kontrolltöö. Otsusteasin, et kirjutan välja inglise keele sõnad ja ajaloo aastaarvud. Ajaloos olin ilma õppimata ka nelja saanud, aga tahtsin saada viit. Hakkasin inglise keele sõnu välja kirjutama. Mõtlesin, miks ma sellest alustasin, kui ajaloo tund on varem. Mul läks sõnade välja kirjutamine sassi, märkasin, et olin kirjutanud osalt valesse tulpa ja sõnade asemel lauseid.

*
Keegi oli pannud Ivari feisbuki kursuse gruppi. Mina polnud pannud, sest ma ei teadnud varem, et Ivaril feisbuki konto on. Meil pidi tulema klassikokkutulek. Mina olin välja valinud toimumise kuupäeva, Kristina oli korraldanud ülejäänu. Klassikokkutulekul osalemiseks läksin Peedu raudteejaama, kust pidime edasi sõitma Elvasse. Raudtee oli muutunud kolmerealiseks. Küsisin, millal seda tehti, varem oli see üherealine. Rong tuli ja istusime peale. Rongil polnud enam katust ega seinu ning see oli väga kitsas. Martin ütles, et ma ei viriseks. Vastasin, et ma ei virisegi. Lisasin, et ärme räägime, siis ei ole virisemist. Teine rong kihutas samal rajal vastu. Mõtlesin, et tuleb avarii, kas peaks enne rongilt maha hüppama. Aga meie rong keeras viimasel hetkel teisele rajale. Pääsemine oli sekundite küsimus. Mõnel teisel päeval võis avarii tulla. Meie rong oli sõitnud enne pööramist õigel rajal, vastutulija valel.

0 vastukaja: