reede, veebruar 07, 2014

Täielik nimekiri

Üks ajaloolane ütles, et asjaolud näitavad, et kes tahab tööd leida, see peab kõhuvalust hoiduma. Sellele oli mul vastata, et ma ei ole nõus, sest ma ei otsi tööd. Ühel võrguleheküljel oli nimekiri kõigist ajalooteemalistest artiklitest kõigis Eesti võrguajalehtedes. Kõiki neid artikleid ma ei jõudnud läbi lugeda, vaid ainult valiku. Koos kommentaaridega oleks lugemine veel rohkem aega võtnud. Minu kirjutisi ei olnud nimetatud, sest need ei ilmunud ajalehes, vaid blogis. Istusime ajaloolastega ühes ruumis ja pidasime seminari. Küsiti, kust seda võetakse, et kõik sündmused saab välja arvutada. Vastasin, et saab öelda, et elektronid liiguvad kindla kiirusega, selle põhjal saab arvutusi teha. Ma küll ei väida, et see nii oleks. Üks naine ütles, et ta armastab sauna, see saun siin on sama koha peal juba ajaloolisest ajast saadik. Vastasin, et varem oli saun teise koha peal. Istusin üksi saunalaval, teised ei olnud veel sauna tulnud. Saunal ei olnud lage ega seinu. Mõtlesin, kas sobib ikka teiste nähes ilma riieteta laval istuda. Mõtlesin, et kui seltskond suureneb, siis juurdetulijad on pettunud, et peab sauna tulema, aga tulevad siiski. Üks aluspesu väel naine istus minu kõrvale lavale ja ütles: "Ehhee, Simo." Ta küsis, kas teine naine võib minust teisele poole istuda. Vastasin, et võib küll. Ta istuski.

0 vastukaja: