teisipäev, veebruar 25, 2014

Tänapäeva tehnika

Püüdsin arvutist videot käivitada, aga see ei õnnstunud. Video küll käivitus, aga katkes iga kord, kui oli mänginud 0 sekundit. Lõpuks leiutasin, kuidas ta korralikult mängima saab. Ütlesin, et ma avastasin, et vahel tuleb video mängimasaamiseks käivitamisnupu kohalt linnuke maha võtta. Võiks arvata, et linnukest on just vaja. Üks tüdruk iga päev saadab neid videosid.

*
Tegin fotosid. Ühe foto tegin lammastest ja heinakuhjadest. Täpselt ei saanud aru, kus on lambad ja kus heinakuhjad, sest nad nägid umbes ühesugused välja. Tahtsin teha varasemast rohkem selliseid fotosid, kuhu inimesed peale jäävad. Aga kui ma ühte sellist fotot teha tahtsin, jõudis inimene enne kaadrist välja kõndida, kui klõps käis. Aga enne seda olin teinud teise foto, kus ta oli jõudnud ootamatult kaadrisse kõndida. Pildistasin kodu aknast välja, nii et inimesi peale jäi. Varem olin püüdnud aknast teha selliseid fotosid, kuhu neid peale ei jääks. Tahtsin fotoaparaati välja lülitada, aga ta ei kuulanud sõna, vaid tegi väljalülitamisnupuga veel fotosid. Mõtlesin, et kui ma uued fotod arvuti kõvakettale panen, võib see täis saada, sest ruumi ei olnud enam palju järel. Võiks panna otse välisele kõvakettale. Aga proovisin kõigepealt siiski arvuti kõvaketast. Mõtlesin, et kui kõik ära ei mahu, siis kustutan ühe aasta fotod arvutist ära, mis välisel kõvakettal olemas on. Kuigi mul oli suurem osa fotoaparaadis olevaid fotosid juba varem arvutisse pandud, hakkas arvuti neid otsast peale kopeerima. Ma polnud kindel, kas kopeerimine toimub praegu minu arvutisse või mõnele võrguleheküljele. Suurem osa fotosid mahtus ära, aga 29 viimast mitte. Avasin uute fotode kataloogi, et kontrollida, kas kopeerimine toimus oma arvutisse.

0 vastukaja: