pühapäev, märts 30, 2014

Sisseastumistest

Pidin minema autoga sõitma. Enne seda korjasin kastanimunad kokku. Raivo võttis mult mõned eurod ja liitis mind nende eest telefonipaketiga. Selle andmed graveeriti sõrmuse siseküljele. Mul oli mitu sõrmust. Ma ei kavatsenud kellelegi helistada, aga võibolla oleks nüüd mulle helistatud. Tuli esimene telefonikõne, et mulle müiakse üks raamat ja ma pean selle eest maksma. Ma polnud raamatut tellinud. Otsustasin rahaküsijaga võitlusse asuda.

*
Tegin ülikooli sisseastumistesti. Esimesed küsimused olid teadmiste kontroll, seejärel tunti huvi mõtete vastu. Küsiti, kas mul on plaanis abielluda. Vastasin, nagu oleks, et mind haigeks ei peetaks ja vastu võtmata ei jäetaks. Viimane küsimus oli, millest ma naisega rääkima hakkan. Vastasin ühe sõnaga, et raamatutest. Mõtlesin, et võibolla oleks loetelu pidanud olema pikem. Aga kui ma oleks vastanud ka, et tervisest, oleks jälle järeldatud, et ma olen haige ja poleks mind vastu võetud.

0 vastukaja: