neljapäev, märts 27, 2014

Valgega kattumine

Läksin oma kirjutuslaua juurde. Henn maalis selle taga pilti. Küsisin talt, kas ta on nõus, et mõni tema varasem pilt on parem olnud. Henn vastas, et on küll. Hakkasin ka maalima. Kasutasin palju värve, aga lõpuks hakkasid nad valgeks tagasi minema. Tõmbasin veel musti triipe, aga must värv osaliselt haihtus. Läksin ütlesin isale, et värvid segunedes muutusid valgeks. Ma olin sellist asja varem raamatust lugenud, aga ei uskunud. Valget värvi minu vesivärvikarbis ei olnud. Läksin oma pildi juurde tagasi. Nüüd nägin, et minu vesivärvikarbis siiski oli valget, olin võinud seda sealt ka võtta. Vaatasin paberi teist külge. Värv oli sinna läbi imbunud, sest olin võtnud tavalisest õhema paberi. Aga paberi teisel küljel oli teine pilt, sest seal ei olnud valgega ületegemist. All oli olnud teine paber vanema pildiga ja sellele oli ka uusi värviplekke peale tulnud.

0 vastukaja: