reede, aprill 18, 2014

Tagauks, eesuks ja siseuksed

Läksin ühest õuest läbi. Õue esimeses osas oli väike koer, kes minu peale haukus. Teises osas oli suur koer, kes esialgu ei haukunud, seetõttu riskisin edasiminekuga. Aga varsti leidsin ennast siiski minemas tänavate kaudu ringiga, et jõuda majani tänava poolt. Mul ei olnud mälestust, et ma oleks maja tagaukseni välja jõudnud, järelikult polnud jõudnud. Tänavatel vastu tulevad koerad ei olnud kurjad, aga õuedel olid, sest seal nad kaitsesid oma territooriumi. Majas oli kaks ust. Üks oli "Akadeemia" toimetuse, teine Ansipi kontori oma. Läksin kõigepealt "Akadeemia" toimetusse. Olin tõlkinud inglise keelest, nüüd üks mees ütles mulle, et ma järgmiseks tõlgiks Oleskit. Küsisin, kas vene keelest. Mees vastas jah. Ütlesin, et vene keelt ma oskan halvemini. Mees vastas, et mis siis. Läksin nüüd Ansipi kontorisse. Küsisin, kas Ansipi tütar on siin.

0 vastukaja: