neljapäev, mai 15, 2014

Intensiivsus ja optimaalsus

Viimastel päevadel ma olen tööpäevi pikendanud. Võibolla see tähendab, et ma olen vähem tööd teinud. Sest kui teha rohkem tööd raha eest, siis teeb samal ajal vähem muid töid. Aga kokku peaks saatma korda rohkem, kui sisustada aega vaheldusrikkamalt. Põhiline, et kui midagi teha, siis teha intensiivselt. Ükskord kirjutasin ajaleheartikli, kus küsisin, kumb on tähtsam, kas lugemine või kirjutamine. Ma ei mäleta täpselt, mida ma tol ajal vastasin, aga praegu arvan, et mul on tähtsam tegeleda kirjutamisega, sest see on intensiivsem tegevus. Üks märksõna on veel optimaalsus. Ei tohi töötada nii palju, et haigeks jääb. Kui mul täna kirjutamisväärseid unenägusid ei olnud, siis olen vist oma seisundit halvendanud. Kõht ka koriseb, mis ei ole normaalne. Eile jäi hambaniit hamba vahele kinni, mis võib näidata, et tegin hooletuid liigutusi. Aga ikkagi on uhke tunne, kui teha päevaga põhitöös edasi jõudmises uusi rekordeid.

0 vastukaja: