reede, juuni 27, 2014

Hinnang punktidele

Viimasel malevõistlusel küsis üks osavõtja mult, kui palju mul punkte on. Mul olid parajasti pooled selleks hetkeks võimalikest punktidest. Küsija ütles selle kohta, et seda on vähe. Minu meelest 50 protsenti ei ole vähe, vaid täpselt keskmiselt. Pool punkti vähem oleks võibolla vähe ja pool punkti rohkem palju. Aga need oleks veel ka umbes keskmiselt. Eriti kui jagada võimalikud tulemused kolme võrdsesse rühma. Võibolla ta mõtles, et pooled punktid on minu kohta vähe, sest eelmisel turniiril, kus ma osalesin, olin saanud parema tulemuse. Aga pigem läks sellel ühel turniiril erakordselt hästi ja umbes pooled punktid on minu jaoks antud klubis üsna tavaline tulemus. Või oli seda minu vanuse kohta vähe, sest Kerese ajakirja järgi on maletaja kõige tugevam 40-aastaselt ja praegu olen ma 37? Aga kui keskmise inimesega võrrelda, siis ma arvan, et kõik turniiril osalejad mängivad malet keskmisest inimesest paremini, ma olen ka keskmisest omavanusest males tugevam. Võibolla isegi ühe protsendi kõige tugevamate hulgas, sest vähemalt kõrgema reitinguga inimesi Eestis sellest rohkem ei ole. Neist omavanustest, kes on minuga ühe palju malega tegelenud, olen ma võibolla nõrgemate hulgas. Aga tänavu olen ma malega tegelenud vähem kui mullu, siis ei ole imelik, kui tase peaks langema. Ja kui mulle male eest ei maksta, vaid pean ise peale maksma, siis mul ei ole kohustust väga palju tegeleda. Natuke tegelemiseks ma kohustust tunnen.

0 vastukaja: