kolmapäev, juuni 11, 2014

Teistsugune silt

Kirjutasin ajalehest ühe malepartii blogisissekandeks ümber. Kõigi inimeste blogide sama sildiga sissekanded läksid ühte kohta kokku. Panin oma blogisissekandele sildi "arvamus". Silti "male" ma ei pannud sellepärast, et maletajad olid seda partiid isegi ajalehest näinud, aga mittemaletajad ei olnud. Ette tuli õpetus, kuidas lisada blogisissekandele silti "male". Arvasin, et keegi tahab öelda, et ma olen sissekandele vale sildi pannud. Siis nägin, et mul oli endal hoopis raamat malerubriigi koha pealt lahti. Raamatul olid viimased lehed puudu, seetõttu kõigi rubriikide kohta ei saanud andmeid vaadata. Oudekki teatas, et Venemaa on suurim autoriteet. Laar küsis, kas isegi Maailma Tervishoiuorganisatsioon ei ole Venemaast suurem autoriteet. Oudekki vastas, et Maailma Tervishoiuorganisatsioonil on oma struktuur. Olime Paides. Vend ütles, et siin pool sood on suur tulekahju. Nägin aknast, kuidas tuli tuleb soo poolt lähemale, tuleb üle autotee ja tulekeel jõuab meie majani. Ütlesin, et tuli jõudis siia, tooge vett. Ise hakkasin päevariideid selga panema. Siis nägin, et maja siiski ei põle. Ütlesin, et ma nägin hoopis viirastust.

*
Panin enda feisbuki avalehele ainult selliste inimeste näopildid, kelle postitusi ma olin laikinud, et feisbukki avades tekiks alati positiivsed emotsioonid. Mõtlesin, et aga võibolla edaspidi osad neist enam minu postitusi ei laigi.

0 vastukaja: