reede, juuni 27, 2014

Vastane Soomest

Läksin viimasest uksest bussi peale. Hakkasin otsima piletit. Kõik olid augustatud. Ütlesin, et oi, ma pean uue pileti ostma. Minu ees seisev mees vastas, et ma pean selle ostma tema käest.

*
Mängisin maleturniiril. Laual oli etturilõppmäng. Mõlemad mängijad tegid veel viimaseid katseid kuningaga edasi tungida, aga mäng lõppes viigiga. Vastane oli Soome mängija Ševtšenko. Ta kirjutas protokolli oma allkirja ette sm., mis tähendas seltsimeest. Ta võibolla tahtis, et eestlased hakkaksid venelasi uuesti seltsimeesteks nimetama. Või oli ta käinud Eestis viimati Nõukogude ajal ja arvas, et seltsimehe sõna on ikka veel kasutusel. Täna pidi olema kolm vooru. Mõtlesin, kas käia wc-s esimesel või teisel voorude vaheajal. Või käia teise tänase vooru ajal. Siis läheb osa mõtlemisaega kaotsi. Rei rääkis, et Ševtšenko on Turu baptistide foogt ja väga rikas. Võistluste nimi oli maailmameistrivõistlused. Järgmises voorus pidin mängima Ehlvestiga. Eelmises mängus oli uskunud, et võidan, seetõttu olingi võitnud. Nüüd oli mu usk kõikuma löönud. Mõtlesin, et kui ma endale uuesti võiduusku sisendan, siis võidan jälle. Ehlvestile siiski kaotasin. Viimases voorus oli minu vastaseks Tulva, kellega mu reiting oli täpselt võrdne. Kaotasin ka temale. Kokku sain 3 punkti 8 võimalikust, vahepeal olin lootnud 4 punkti. Kuigi võistluste nimi oli maailmameistrivõistlused, ei olnud siin kõige tugevamaid mängijaid kohal. See ei olnud vist maailmameistrivõistluste finaal, vaid eelturniir. Ehlvest oli vanaks jäänud, seetõttu ei mänginud ta enam rahvusvahelisi turniire, vaid raha teenimiseks Eesti turniire.

0 vastukaja: