esmaspäev, august 04, 2014

Lehiseoks

Räägiti, et kuna kõik asutused kolivad kesklinnast äärelinna, saavad nüüd üliõpilased palju rohkem kõndida - ühest linna otsast teise. Leidsin, et ma võiks muidu kõndida küll, aga sinna ei vii puhta õhuga tänavaid. Asusin kooli poole teele. Tee pealt ostsin ühe lehise oksa. Sõrmitsesin seda kõndides. Mõtlesin, et võibolla see on natuke mürgine, ma pean enne käed ära pesema kui suud puudutan. Kooli riidehoidu sisenedes oli mul käes lahti ajaleht, kust lugesin artiklit džuudovõistluse kohta. Lauri K. võttis ajalehe enda kätte. Ta tahtis seda artiklit ise lugeda, sest käis džuudotrennis. Kui hakkasin riidehoiust välja minema, selgus, et ma polnud põhiriidehoiukoridoris, vaid ühe muu klassi omas. See klass ootas ukse taga, millal nad riidehoiust välja pääsevad. Üks mees tegi neile ukse lahti.

*
Sõitsin bussis. Ühel mehel oli nuga käes. Tundus, et ta on mind sellega lööma saadetud. Läksin tema eest ettepoole. Jäin peatuse ajal seisma juhikabiini kõrval, et osta pilet. Selles peatuses ma siiski veel ei ostnud. Kontroll oli peal. Kui ta minuni jõudis, ütlesin, et ma ostan pileti. Mulle oleks vist saanud juba trahvi teha, sest ma polnud pileti ostmisega kiirustanud. Järgmises peatuses ütlesin juhile, et palun mulle üks kuni kümme piletit, vastavalt võimalusele. Juht andis ainult ühe. Ütlesin talle, et ühel sõitjal oli nuga käes. Nüüd oli see sõitja juba maha läinud.

0 vastukaja: