laupäev, oktoober 11, 2014

Kodu kodusem osa

Remondi tõttu pidin mitu päeva elama ja magama vales toas. Nüüd olen jälle oma toas tagasi. Ka oma kodus tundub oma tuba kodusem kui muud toad. Olin rahul oma toa eelmise tapeediga ja olen ka uuega. Enne remonti kartsin, et nii head, nagu eelmine, ei leia. Aga leidis. Ja uus ei ole kulunud ka. Uut tapeeti aitas valida kunstnik, kes käis kõigepealt tube vaatamas. Ta ütles, et noorkirjaniku tuppa sobib kirjadega tapeet. Kommenteerisin, et kirjanik olen ma ainult siis, kui unenäokirjeldused on ilukirjandus, sest muud ma enam eriti ei kirjuta. Hiljuti kirjutasin kaks luuletust ja levitasin neid, aga ei ole nendega siiski nii rahul kui vanade luuletustega. Unenäokirjeldustega olen paremini rahul. Täna nägin ka unenägusid, aga need nii head ei tundunud, et üles kirjutada. Põhjus on ilmselt selles, et eile õhtul kirjutasin raamatuülevaadet. Nende kirjutamine on korduvalt unenägusid vähendanud. Võibolla kui ma kirjutaks ainult blogile, siis ei vähendaks, aga ajalooraamatute ülevaated saadan ka listi, siis hakkan mõtlema, mida listi lugejad neist arvata võivad. Ise nad oma arvamust tavaliselt ei ütle.

0 vastukaja: