teisipäev, oktoober 28, 2014

Soome klass

Mängisin malet. Vaatasin, et on vist olemas võimalus ettur lippu viia. Kui viia see 7. reale, siis lükata kõrvalliinil vanker 8. reale ja järgmisel käigul ettur lipustada. Ainult et siis läheb lipp kaotsi, sest mustal on 8. real kaks vankrit. Teine oleks lugu, kui panna üks ettur a7, teine c7 ja seejärel teha käik Vb8. Ühed poisid tahtsid kahel laual mängima hakata ja mind mängust välja jätta. Pahandasin nendega, et kui üks inimene jääb üle, siis ei tehta võitja lauas. Olin koolis. Mul oli ranitsa küljes ilunupp. Ennustasin, et see murdub varsti ära. See murdus rutem, kui ma arvasin. Sander seletas, et sellepärast, et mul on kotis palju pabereid. Asusime klassiga ühe teise kooli poole teele. Läksin läbi ühe maja. Ma polnud kindel, milliste uste kaudu teiselt poolt välja pääseb, aga kui katsetasin, siis õnnestus väljuda. Teises koolis kohtusime Soome klassiga. Kui hakkasime lahkuma, seisis Soome klass nägudega meie poole ja lehvitas tükk aega. Eestlaste hulgas oli lehvitajaid vähem. Ütlesin, et ma ei viitsi lehvitada.

0 vastukaja: