esmaspäev, oktoober 20, 2014

Turniirilt lahkumine

Lõppes maleturniir. Olin tagumiste hulgas. Turniiri esimene pool oli mul läinud hästi, aga teine pool halvasti. Ma ei mäletanud, kas teisel poolel kaotasin kõik mängud või lõppes üks viigi või minu võiduga. Läksin Rei käest küsima. Rei ütles, et see pole tähtis. Ütlesin, et varem mul jäid kõigi mängude tulemused meelde, mälu on halvemaks läinud. Üks poiss näitas tabelist, et ma kukkusin turniiri jooksul 20. kohalt kõvasti allapoole. Lahkusin mängukohast. Jõudsin raamatuni, mille olin jätnud maapinnale ja mille tõlkimine oli mul pooleli. Turniiril osalenud pätid olid sellel mõned lehed pooleks rebinud. Veel hullem, kui vihma oleks peale sadanud. Kõik suundusid majast uste poole. Kõigil ustel olid sildid, et need viivad põrgust välja. Kui olin juba väljas, läksin sisse tagasi. Mõtlesin, et unenägudes olen alati jälitajate eest põgenenud, aga mul pole tulnud meelde, et tänapäeval on olemas mobiiltelefonid, millega jälitaja saab ette helistada, et eespool olijad mind kinni võtaks.

*
Üks naine tahtis vanas eas abielluda. Ta ütles, et üks mees on temasse täiesti armunud. Mees olevat abielus, aga naine ei abielluvat selle mehega mehe eelmise naisega korraga. Naine oli varem ka abielus olnud. Ta ütles, et uus mees on uskumatult tema eelmise mehe moodi. Mõtlesin, et arvatavasti see ei olegi uus mees, vaid ainult teeskleb, et ta on teine inimene.

0 vastukaja: