laupäev, jaanuar 10, 2015

Põhjalikum lehelugemine

Sõitsime väikse laevaga. Üks mees küsis mult, kas ma tegelen mõne spordialaga. Loetlesin, millistega olen tegelenud. Ütlesin, et mõned soovitavad, et ma mälumänguga tegeleks, aga mälumängus peab sportlaste nimesid teadma, need mind ei huvita. Laev jõudis järvele pärale. Ujusin läbi järve pikemat suunda mööda ühte punkti. Sinna olid pandud meie suvilast äraviskamisele minevad paberid. Teiste hulgas pidi äraviskamisele minema venna märkmik. Otsustasin, et selle hoian siiski alles, sest seal on ka minu joonistusi. Mulle meeldisid üldse märkmikud.

*
Tulime maalt. Elasime nüüd uues korteris. Selles oli palju rahvast. Lugesin ajalehte. Mulle tuli meelde, et eespool oli artikkel arhiivist, seda teemat pidin kindlasti lugema. Otsisin selle artikli uuesti üles. Kirjutati, et selles arhiivis töötavad keskaja uurijad. Seejärel lugesin Jürgeni artiklit. Ta kirjutas, et tehti viimane ühte teatud liiki rumal tegu, pärast seda hakatakse tegema muud liiki. Ühe artikli juures oli toodud skeem, kes on Reformierakonna üksuste juhid. Üldjuht oli Kreitzberg, kes oli varem kuulunud Keskerakonda. Küsiti, kas ta ei ole kahtlaselt Keskerakonna nägu. Temast oli räägitud kui võimalikust presidendikandidaadist. Varem olin lugenud igast ajalehenumbrist kaks artiklit, aga nüüd lugesin igalt leheküljelt ühe. Liisa võis mõelda, et nii jääb mul õppimiseks liiga vähe aega. Aga mul oli just sellepärast läinud meelest, et tuleb kiiremini lugeda, et nüüd elasime Liisaga samas korteris. Küsisin, ega ma arvutit maale ei unustanud. Olin selle siiski kaasa võtnud. Kristjan küsis, milleks flopikettaid kasutatakse. Vastus oli, et neid läheb vaja isa arvutil. Istusin voodi peale. Laua taga voodi kõrval istus Pille. Ta ütles, et ma olen tema kohal. Vastasin, et ma ei saa oma kohale kaugemal laua taga praegu istuda, sest seal on üks laps.

0 vastukaja: