esmaspäev, jaanuar 05, 2015

Tapeedi mahatulek

Raadios algas saade, kus humorist Simo rääkis oma unenägudest. Esimese asjana ütles ta: "Ma käisin Keskerakonnas." Ütlesin emale, et võidakse öelda, et see on paranoia, aga teised teenivad minu mõtetega raha, ise ei saa ma midagi. Ma arvan, et ma ei kuulnud nime valesti. Magasin oma voodis. Jätsin magamise pooleli, sest voodi kõrval uue tapeedi sees oli auk. Näitasin seda emale. Siis nägin, et kogu voodi kõrval oli uus tapeet katki. Võibolla ta koorus sellepärast, et vana tapeet oli all. Pidasin seda lohutuseks, et kus pole enam uut tapeeti, sealt paistab vana. Siis nägin, et mõnest kohast on vana ka maha tulnud. Ema ütles, et ma õpin kogu elu inglise keelt ja selgeks ei saagi. Temal on keel selgem, ta mõtleb tõlkimise ajal rohkem astronoomilistest arvudest. Küsisin, kus tõlgitavas raamatus veel need astronoomilised arvud on. Läksin emale teise tuppa järele ja ütlesin, et ma ei ole kogu elu inglise keelt õppinud, koolis õppisin ma seda ainult 12. klassis. Vend küsis, kuidas nii. Vastasin, et ma jätsin enamasti kodused tööd tegemata ja tunni ajal mõtlesin teistest asjadest. Tõnu ütles, et ta saab ülikooli sisseastumiseksamite hinded matemaatika ajalukku üle kanda, mida selle õppimine talle annaks. Rääkisin, et mul oli ülikoolis kaks Aafrika ajaloo kursust, esimeses neist õppisime Vana-Egiptust. Veel oli juttu Etioopiast, Gaanast ja teisest sarnase nimega riigist, Sairist. Sain vist kõik riigid loetletud. Võtsin jutu kokku, et me õppisime peatükke Aafrika ajaloost, mitte Aafrika ajaloo üldistust. Läksin oma tuppa tagasi, et veel magada. Nägin, et ema on kirjutuslaua osadeks võtnud. Nii madala laua taga ei saanud istuda. Ütlesin nutuhäälega: "Kus mu lauajalad on?"

0 vastukaja: