laupäev, veebruar 21, 2015

Laulev karu

Karu laulis soomekeelset laulu. Kui ta laulis, et püsti tõustaks, siis kõik saalis istujad tõusidki püsti. Kui see laulurida kordus teist korda, tõusid püsti kõik peale minu. Kolmandal korral ei tõusnud enam keegi püsti, ainult mina läksin minema. Mõtlesin koduteel, et see vist ei olnudki soome keel, vaid väikse moonutusega eesti keel.

*
Läksin bussiga sõitma. Juhti ei olnudki. Öeldi, et see on isesõitev buss. Küsisin, kas järgmiseks tuleb isekontrolliv piletikontroll. Läksin kogemata bussi pealt maha. Järgmisse bussi viskas üks pätt tossupommi. Kuna juhti ei olnud, siis ei saanud ta ka inimesi tossu eest välja lasta. Aga pätt oskas ust avada ja pääses ise välja, tema järel uks sulgus uuesti.

*
Kõndisin ülikooli õppehoones. R. Roosileht ütles mulle, et ma kirjutaks endale magistriõppe loenguplaani. Mulle tuli meelde, et ma ei pea seda tegema, sest mul on diplom käes, Roosilehel endal ei ole. Mõtlesin, et ma näen iga öö unes, et mul ei ole magistrikraadi. See näitab, et magistriõpe oli ka liiga lihtne, mul oli selle ajal aega tegeleda kõigi muude asjadega ja õpingute kohta pole sügavaid mälestusi. Läksin pidžaamaga õppehoone ülemisele korrusele. Kõndisin koridori otsas asuva stendi suunas. Tüdrukud ahmisid õhku, sest mul oli selline nägu. Keerasin stendi juures kohe ringi. Mõtlesin, et seda, et mul on magistrikraad olemas, näitab, et unenägudes esinevad sõnad "magistrantuur", "juhendaja" ja "töö eesmärk". Mõtlesin, et pean kontrollima, kas diplomil on rektori allkiri all.

0 vastukaja: