laupäev, märts 14, 2015

Kaheosaline pidu

Tahtsin süia kringlit. L. Meiel ütles, et mul on õigus kringlit saada, aga ma ei tohi seda võtta. Täna olid ema ja isa pulmad. Läksin kohale. Mulle tegid kaks inimest märkuse, et ma pean rõõmsam olema. Teised istusid kõrvuti, aga mina istusin ühest toolist koosnevasse tooliritta. Mõtlesin, miks täna pulmad on, kui ema ja isa on minu teada juba abielus. Täna oli võibolla hõbepulm. Isa oli varem nimetanud oma sünnipäevi sünnipäevadeks, aga et pulmad olid toimunud samal kuupäeval, siis uuemal ajal nimetas ta neid pulma-aastapäevadeks. Vahepeal käisime kodus, sealt pidime järgmisse majja pidu jätkama minema. Küsisin, mis ma selga panen. Vastati, et muidugi ülikonna. Peo esimesel osal olin käinud muude riietega. Kõndisin peomaja suunas. Läksin Riia maantee või Vanemuise tänava kanti, kus asus ajaloo õppehoone. Sisenesin väikse maja õuele, et minna majja sisse tagauksest. Kuulsin maja välisukseni jõudes ülemiselt korruselt valju muusikat. Tuli meelde, et siin ei ole enam ajaloo õppehoone, vaid siin elab Kati P. Pidu pidi jätkuma hoopis ülikooli peahoones. Pöörasin ümber. Aga ma ei läinud nüüd ka kõige otsemat teed, vaid ringiga. Varem olime suvitanud Peedu kirjanike suvilas, aga nüüd oli selle uus omanik Kati P. Tema ajal olime seal veel mõned korrad edasi käinud, aga mõtlesin, et Kati käest võiks küsida, kas meil on veel mõtet sinna minna või ta võtab maja üle.

0 vastukaja: