neljapäev, märts 26, 2015

Magamisnõuded

Vaatasin maleklubis raamatust partiid. Valge arendas viguri teisele, mitte kolmandale reale, must seitsmendale, mitte kuuendale. Must taganes ratsuga h7 ja valmistus panema f6 teist, mitte seda ratsut. Teisel laual mängis Harujõe ühe poisiga. Harujõe ütles, et selle poisiga mängimine pole õnnemäng. Läksin teise tuppa ja hakkasin mängima Pillega. Ütlesin Pillele, et kas ta kuuleb, nõrgema vastasega mängimine polevat õnnemäng. Pille küsis, mis siis on õnnemäng. Vastasin, et võibolla tugevama või võrdse vastasega mängimine. Pille oli tulnud vaatama, milline maleklubi on. Nüüd oli tema ka siin käinud, kõik vennad olid juba varem. Kodus hakkas köögiaknast putukaid sisse lendama, sealhulgas kimalasi. Seetõttu läksin köögist välja ja panin ukse enda järelt kinni. Aga kõrv ütles, nagu üks kimalane oleks jäänud pea kohale tiirutama. See võis olla ka hallutsinatsioon. Läksin vannitoa peeglist vaatama, kas on kimalane peakohal. Isa oli riputanud vannitoa uksele nädala tegevuskava, et tal asjad meelest ei läheks.

*
Ühes majas oli tuba magajaid täis. Lamasin voodis ja lugesin meditsiinilist kirjandust. Kirjutati, et magajal peab olema kael padjal, padja peal rattad ja jalas meditsiiniline kets. Mõtlesin, et keegi ei jõua kõiki neid nõudmisi täita. Kirjutati, et arvatakse, et on magus, kui magamises on 60-minutilised pausid, aga sel juhul mõistus ei arene. Mõtlesin, et ma ei ärka öösiti 60 minutiks, vaid sekundiks. Ma olen valinud elu, et pean unenägusid üles kirjutama, seetõttu ei saa ma öiseid ärkamisi välja ravida. Mul on mõistus arenenum kui mõistuse eest hoolitsemise soovitajatel. Vahing õpetas mind, et ma pean õppima öösiti ärkama. Mõtlesin, mis tunne oleks, kui ma ärkaks alati alles hommikul. Magasin edasi ilma tekita. Tegin seda voodi teisel korrusel. Ähvardati, et sellele linnavalitsuse liikmele, kes rahulepingule alla kirjutab, pannakse pomm. Sel juhul oleks mina ka kannatada saanud, sest mul oli nägu linnavalitsuse kohal. Mõtlesin, et peaks asukohta vahetama. Linnavalitsuse kõrval elav mees küsis, miks ma talle otsa vaatan. Vastasin, et mul on silmad kinni. Ühe linnavalitsuse liikme klassivend tegi juttu plahvatuse tagajärgedest. Linnavalitsuse liige vaatas teda imeliku näoga, et klassivend eeldab, et vaataja saab surma. Pomm pandi plahvatama ajal, kui linnavalistsust polnud majas, et inimesed kannatada ei saaks. Otsustati, et edaspidi linnavalitsuse koosseisu ei avalikustata. Jälitasin tänaval koos oma ihukaitsjaga ühte sõidukit. Käskisin ihukaitsjal kihutada.

0 vastukaja: