kolmapäev, märts 11, 2015

Muusika klaasnõus

Eestile esitati ultimaatum, mis võeti vastu. Pärast seda oli lubatud senisest vähem asju. Eesti võis pidada veel ainult kahte kana ja needki olid senistest kurjemad.

*
Olin koostanud raamatu, kuhu olin kleepinud ajalehtedest välja lõigatud fotosid ja jutu juurde kirjutanud. Jutt oli selline, mida ma ei tahtnud teistele näidata, sest midagi paremat ei tulnud pähe. Olin vanadest ajalehtedest sõnu välja lõiganud ja kleepinud kokku kaastööks, mille olin saatnud ajalehele avaldamiseks. Klaus ütles, et ma oleks võinud Riigikokku kandideerida, siis oleks seal 101 saadikut, praegu on ainult 100. Vastasin, et ma ei taha kandideerida, ma poleks ühtegi häält saanud. Klaus ütles, et suurem jagu inimesi poleks ühtegi häält saanud. Saabus Lauri K., kes tõi ühe klaasnõu, mille kaanele vajutades pidi hakkama mängima muusika. Lauri ütles, et seal midagi sündsusetut ei ole. Küsisin, kas see on mängutoos. Lauri vastas, et toos on teistsugune, see on mängupurk. Isal mängis samal ajal grammofon. Ütlesin, et üks kahest muusikast tuleb kinni panna.

0 vastukaja: