laupäev, märts 28, 2015

Tulekuma

Kirjutasin endale ingliskeelse näidendi teksti kaustikusse ümber ja siis hakkasin sama etendust satelliittelevisioonilt vaatama. Vaatamise ajal lugesin teksti ka kaustikust, et hääldust ja kirjalikku teksti korraga jälgides hääldusest arusaamist harjutada. Näitlejad võisid teha näidendi tekstiga võrreldes muudatusi, aga ei teinud ühtegi. Teleteater kestis mitu tundi. Ema vaatas ka seda etendust. Ta ütles, et Henn tahab Piilupart Donaldit vaadata. Algul mõtlesin, kas seda etendust nimetatakse Piilupart Donaldiks, siis sain aru, et Piilupart Donald tuleb teiselt kanalilt. Mul läks sõrm kogemata vastu juhtimispuldi mingit nuppu, mistõttu televiisori pilt läks uduseks. Ma ei osanud pilti korda tagasi panna. Ema natukese mõtlemise järel oskas, aga pilt ei tundunud siiski olevat enam nii hea kui enne.

*
Nägin Fortuuna ja Pika tänava vahelisest majast tulekuma ja kuulsin leekide kohinat. Vaatasin, et see on vist mahajäetud maja, aga kõrvalmajas inimesed elavad. Laenasin ühelt poisilt mobiiltelefoni ja helistasin tuletõrjesse. Ütlesin, et see tulekahju tuleb kindlasti kustutada, sest see võib levida naabermajadele, siin puutuvad majade seinad kokku. Telefoniomanik oli eemaldunud ja ma ei teadnud, millal ma saan talle telefoni tagasi anda. Üks väike poiss ronis mööda majaseina kõrgemale ja lükkas seinas oleva vineeriga suletud luugi lahti. Nüüd oli näha, et majas ei põlegi lahtine tuli, vaid hele põrandalamp. Tuletõrjeauto jõudis kohale. Üks tuletõrjuja hüppas majja, aga liiga kaugele, nii et läks vastu vastasseina ja sai võibolla surma. Surma ta siiski ei saanud, sest hakkas varsti jälle liigutama. Tuletõrjuja ütles mulle, et ma pean valeväljakutse eest kohalesõidu kinni maksma. Vastasin, et seda ma ei tee. Tuletõrjuja ütles, et siis maksavad minu vanemad. Vaidlesin vastu, et ma olen täisealine, vanemad ei pea minu eest maksma, aga ise ma ka ei maksa. Kohale jõudis veel kaks tuletõrjeautot. Mõtlesin, et võibolla oleksin võinud maksta ka, sest hind ei sarnane vist tuletõrjeauto ostmise hinnale, vaid taksorahale.

0 vastukaja: