kolmapäev, aprill 29, 2015

Kringlid müügil

Rääkisin kahe endise meie kooli direktori vastuoludest. See, kes oli parajasti vanem, oli teist halvustanud. Hiljem oli vanem teine ja halvustas esimest. Klassikaaslased vaatasid praegu joonistusi ja rääkisid minu sahtlisse ruumi leidmisest. Üks vana naine ütles mulle, et kui ma õpin Okeaania keelt, aga seda ei räägi, siis on õppimine häbiasi. Ma ei hakanud sellest hoolimata rääkima. Olin poesaalis. Seal oli müügil isuäratavaid kringleid. Mõtlesin, kas osta neid. Üks poiss ostis enne mind. Ma ei teadnud, kas ta ostab kõik ära või jääb mulle ka. Mõtlesin, et võin mõnda teist kaupa ka osta. Olin väiksemas toas. Klassikaaslased said kätte ühe minu raamatu eksemplare ja tundsid selle vastu suurt huvi. Mõtlesin öelda, et see on minu kõige halvem raamat. Jätsin ütlemata, muidu oleks see võinud neile ka vähem meeldima hakata. Majas oli mitmekorruseline raamatukogu. Vana naine soovitas mul minna viimase korruse lugemissaali. Läksin sinna, seal oli vähe raamatuid. Varsti tõusis suurem osa lugejaid püsti, et minna loengusse. Ühest püstitõusjast arvasin ära tundvat kunagise maletrennikaaslase, keda polnud ammu näinud. Küsisin perekonnanime järgi, kas ta on see. Ta kinnitas, et on küll. Surusin tal kätt. Läksin õuduste koridori, kus võtsin kätte kaks väikest naist.

0 vastukaja: