esmaspäev, aprill 13, 2015

Panin tapeeti

Tõnu ütles, et ma kirjutasin ülikoolis pika töö. Seda ütles ta sellepärast, et suuliselt rääkisin samal ajal vähe. Ma ei saanud teiste üliõpilastega rääkida, sest nad ei hakanud minuga rääkima, vaid rääkisid omavahel. Mul oli palju huvitavamaid asju öelda.

*
Kuulasin makki ja hakkasin oma tuppa uut tapeeti panema. Ükskord olin pannud tapeeti isaga kahekesi, siis olin jõudnud järeldusele, et ma ei oska seda teha ja ei tee enam kunagi. Hiljem olin näinud, kuidas ema tapeeti paneb, siis olin tulnud mõttele, et üksi panna on kergem. Vähemalt võisin panna oma tuppa, sest see ruum huvitas teisi vähem. Mõtlesin, et kui ma paneksin tapeedipaanide otsad päris lae alla, siis on mustrit keeruline kokku sobitada, ma panen natuke madalamale, nii et eelmine ja üle-eelmine tapeet jääks alt paistma. Kui olin juba hulga paane seina pannud, siis vaatasin, et nende vahele olid jäänud laiad praod. Mõtlesin, et kui kedagi väga häirib, siis ta võib ise täiendavaid tapeetitükke peale kleepida. Mõtlesin, et autojuhilube ma kätte ei saa, aga vähemalt teooriaeksami teen ära. Või kui ma teooria liiga selgeks õpin, siis võib autoga sõitmine hirmuäratavam tunduma hakata.

0 vastukaja: