pühapäev, mai 24, 2015

Hea vorm

Mängisin maleturniiril ja võitsin mängu. Öeldi, et nüüd olen ma esikohal. Teistel veel viimase vooru mängud käisid, mulle tundus, et mõned võivad must punktidega ette minna. Sain turniiril kolmanda koha. Järgmisel päeval läksin maleklassi. Seal oli tahvlile ümber kirjutatud malelehe uut numbrit. Mõtlesin, et mulle küll pole malelehte enam saadetud, aga see pole suur probleem, sest see ripub võrgus ka üleval. Malelehes kirjutas esikohal Lauk eilsest turniirist. Ta ütles, et suuremat osa lugejaid ei huvita tabelist rohkem kui esikolmik. Esikolmikusse olevat tulnud need, kes olid seekord paremas vormis. Kaks esimeste kohtade saajat olevat alles uued ja tundmatud, mina olevat juba tuntud mängija. Maleklassi tuli üks eilsel turniiril osalenud jaapanlane. Ta küsis, kuidas eesti keeles punktide arvu vaadatakse. Dikteerisin talle ja lasin tal endal kirjutada. Ta kirjutas jaapani märkidega eestikeelseid sõnu. Seejuures tegi ta vigu, mida tuli hakata parandama. Mulle öeldi, et Rõtova olevat kunagi öelnud, et meie pere poisid on males algul nõrgad, aga hiljem lähevad tugevaks. Vastasin, et ma läksin hilja trenni ka. Vaieldi vastu, et see ei olnud hilja. Ütlesin, et siis keskmises vanuses. Mõni hakkab mängima alles ülikoolis. Anto ja Karba läksid maletrenni juba lasteaias. Või Anto vist esimeses klassis, aga Karba lasteaias. Ta on kogu elu malet mänginud, nüüd on maletereener, aga ei saa meistrikandidaatigi kätte. Läksin koolitundi. Õpetaja küsis, kuidas Sandril turniiril läks. Sander vastas, et ta viimase vooru ajal ta ei tegelenud mänguga, sest huvitav oli aknast välja vaadata, kas sillal kõndiv tüdruk jääb auto alla või mitte. Õpetaja ütles, et kui keegi hakkab auto alla jääma, siis tuleb päästma minna. Mõtlesin, et Sander tegi arvatavasti nalja, aga õpetaja jäi uskuma ja hakkab nüüd temast halvasti mõtlema. Järgmiseks tunniks istusin uuele kohale. Krister istus keskmises reas ja mina istusin uksepoolsesse, aga istusin Kristeriga samale joonele, nii et mõnes mõttes istusime kõrvuti. Mõtlesin, et Põlva turniirile minnes läksin bussijaamast otse mängumajja ilma teed uurimata, aga alles pärast turniiri lõppu sain aru, et see toimus teises majas kui eelmistel kordadel. Nii oleks võinud vale teed ka minna. Või kuna ma olin Põlvas varem ka käinud, siis vist alateadlikult olin uue tänava asukoha ka meelde jätnud.

*
Mulle tuli üle tüki aja kiri keskkonnas MySpace. Enne kui ma selle avasin, tuli sealt juba järgmine kiri. Kirjas oli öeldud, et ma olin seni ainus MySpace'i kasutaja, kellel ei olnud ühtegi jälgijat, aga nüüd on üks jälgija tekkinud. Mõtlesin, et ma ei saa tema liitumiskutset kinnitada, sest ma ei mäleta oma parooli. Või võibolla piisab sellest, kui klikkida postkastis kutsel. Kutsuja oli võõras, aga võibolla ta lähtus sellest, et meile meeldisid samad ansamblid või talle meeldis minu joonistatud pilt. Kutsuja nimi sisaldas sõna, mille põhjal tundus, et tal võisid olla ka halvad kavatsused.

0 vastukaja: