kolmapäev, mai 13, 2015

Kodulehekülje saatus

Matemaatikaõpetaja andis tagasi kontrolltööd. See oli paljudel halvasti läinud. Mina olin saanud kahe. Vaatasin, et olen segi ajanud liitmise ja korrutamise ning arvutanud valesti, nagu oleks ruutjuur viiest üks. Üks poiss kutsuti tahvli juurde ühte ülesannetest uuesti lahendama. Ta kirjutas tahvlile jama. Õpetaja ütles, et ma ei tee midagi. Vaidlesin vastu, et ma mõtlen. Targem klassivend ütles rumalama kaitseks, et rumalam kirjutab põhimõttel, et ükski lause ei jääks lõpetamata.

*
Ütlesin, et keegi teeb minu koduleheküljele kogu aeg muudatusi. Kui parandan asjad tagasi, tulevad uued muudatused. Vend soovitas, et ma teeks siis endale tasulise kodulehekülje, see on ohutum. Vaidlesin vastu, et kui ma teeksin tasulise kodulehekülje, siis minu surma järel keegi selle säilitamise eest ei maksa. Ainus võimalus on anda kodulehekülg raamatuna välja, nagu mulle on ka soovitatud. Vend otsis võrgust välja lepingu, millega olin andnud loa oma kodulehekülge modereerida.

0 vastukaja: